Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

söndag 14 mars 2010

Gucci


Lilla Gucci håller mig sällskap i sitt lilla bo under bordet. Honorna är ganska trötta nu, det märks att de är dräktiga. Lilla Gucci är inte lika busig längre, hon har blivit mer vuxen och jag tycker att hon har börjat lära sig att låta bli sladdarna. Jag har sagt "NEJ" till det flera gånger nu och hon börjar fatta att det inte är populärt. Datakabeln hon bet av kostade 595 kronor och eftersom jag hade tagit en extra försäkring på 400:- när jag köpte kameran så betalade jag bara självrisken på 100 kronor. Det gäller att vara förutseende när man har små gremlins hemma som gillar att gnaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar