Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

fredag 7 maj 2010

Ipod och Igloo

videoIdag ser det ut som om de blir brunmaskadade bägge två, så vi får se, om några veckor till kanske jag vet. De har fått små piggar till tänder och jag hoppas att de kan börja äta om drygt en vecka. Jag har en del foder som jag köpt på djursjukhuset med massor av näring, som jag hade tänkt att ge dem som start, det blir bättre än köttfärs kanske. Dessutom har jag ett helt paket med tio kattunge mat från royal canin som verkar väldigt bra som start foder. Det är blötmat i småbitar som jag fick med när jag köpte Oral Care till Fernando som har blivit lite stinkig i munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar