Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

söndag 18 juli 2010

Inredning


Det nya inredningsmodet har en hel del bra saker om man har katt. Jag är ganska förtjust i Shabby Chic och köper en del av det, det passar med secound hand, är billigt och går bra att blanda med min övriga stil. Second hand prylar går lätt att byta ut och det gör inget om katterna skulle råka rispa något. När man har ett helt katteri händer det en del. Jag är också miljövän och vill gärna återanvända saker.
Vissa saker som finns nu att köpa är som gjort för att ha husdjur. Det jag bekymmrar mig mest för är levande ljus som jag gillar och växter som kan vara farliga för kissen. Blommkrukan som hänger på min vägg är ett fynd som kostade mig en krona, ytterligare en växt som kissarna inte når.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar