Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

lördag 17 juli 2010

Isoldes päls


Idag såg jag hur fin och tjock pälsen kommer att bli. Hon kommer att få väldigt fin päls. Jag passade på och ta ett kort där man kan se lite hur de tjockare hår stråna har börjat växa. Jag kollade även på Igloo och han verkar få rätt bra päls han med, de andra kissarna ligger och sover nu. De har busat runt en del och snart ska jag sätta dem i köket ett tag, där de kan sova några timmar. Sen ska jag gå ut och göra mitt. Kanske ska jag ner och köpa lite mer majsmjöl så att jag kan göra en omgång till med Anderssons välling i kväll. Katterna älskar den vällingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar