Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

måndag 4 oktober 2010

Ipod håller sällskap

Vaknade nyss och åt frukost. Kissarna busade runt i sin klätterställning. Lille Ipod kom och höll mig sällskap och busade lite med mig. Nu välte de ner mina dvd filmer. De är så nyfikna och gillar att undersöka saker man har. Ipod har väldigt fina markeringar. På utställning får man högst 5 poäng per tass och han har jättefina markeringar på alla tassarna. Ipod är brunmaskad men inte lika mörk ännu som brorsan Igloo. Kanske blir han lika mörk senare, makerna är ju inte helt utvuxna ännu.

3 kommentarer:

  1. Hej! vilken söt birma!

    Är du säker på att han är brun? Han ser väldigt choklad ut :)

    Pappa är väl choklad?

    SvaraRadera
  2. Ja han är brunmaskad, men han är fortfarande en ungkatt och det ser ut så då.

    SvaraRadera
  3. Shit jag hade fel, hade läst att blå mask och choklad inte kan få chokladmaskade kattungar så jag tog för givet att de var bruna. Nu får jag betställa minst en ny stamtavla. Shit happens!

    SvaraRadera