Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

söndag 21 november 2010

Ikaros


Nu springer de runt och busar som vanligt. Baby ligger och vilar i mitt sovrum för sig själv, det är skönt för henne att få vara lite i fred ett tag. I morgon ska jag sätta in en ny annons på blocket tänker jag. Hade tänkt annonsera katterna här nere i Halland då. Nu är de annonserade i Stockholm på pappas adress, men det har inte hänt så mycket. Jag har redan fäst mig vid killarna, men de måste flytta så är det. Jag hoppas att de får nya hem till Jul i alla fall. Kanske måste sänka priset lite, vi får se. Ikaros på bilden är jättefin, men de är de andra två killarna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar