Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

måndag 13 december 2010

Kattmamma Baby

En bild på Baby. Idag har jag varit dunderförkyld med migrän och legat och sovit. Nu på kvällen har jag återfått lite krafter och katterna har fått lite burkmat. LIDLs stora 810 grams burkar med taurin som de älskar att mumsa på. De är så många katter här nu så jag får lägga upp det på två fat. Jag sparar en halv burk tills i morgon, jag vill inte att de har mat liggandes, det är bättre att de får lite i morgon istället. Sussie var här och fick lite torrfoder. Hennes mat är slut för det är rätt många katter där uppe nu med. Hon har fyra kattungar varav två är tingade. Det finns en blåmaskad hona och en brunmaskad kille kvar där. Jag förmodar att hon får dem sålda innan Jul. Jag har fortfarande kvar Igloo och Ikaros, ska kanske göra annonsen mer synlig snart, har bara inte hunnit eftersom jag haft en del migrän och en hel del annat jag måste göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar