Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

tisdag 4 januari 2011

Lilla torg Zoo

Missade bussen hem i går när jag var i Halmstad, men jag fick en tur inne på Zoobutiken som ligger vid norreport. Jag brukar handla här om jag handlar i Halmstad, för det är nära bussen och jag tycker de har mycket bra prylar till katterna. Här är ett gäng fina klösbrädor och jag tycker de var ganska prisvärda, den svarta tittade jag på den kostar någonstand runt 6-700 kronor. Nästa gång jag flyttar ska jag köpa en stor ny klösbräda till mina katter, det är nödvändigt tycker jag för katternas skull. Eftersom jag har flera katter och har kattkullar så slits min klösbräda rätt fort. Ett helt gäng kattungar leker rätt vild i en sån klätterställning, de älskar att busa där och det är ju bra för mina övriga möbler så klart.
I bakgrunden ser man royal canins mat som har ett väldigt stort utbud av olika foder. Royal Canins Oral care tycker jag att man ska någon gång i bland för kattens munhälsa. Annars finns även IAMS foder som också är ett väldigt bra foder för katten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar