Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

tisdag 8 februari 2011

P-piller

Min lille Fernando går här och vrålar till lite då och då, annars är han rätt lugn och väldigt snäll. Just nu sover han ensam i köket, eftersom Baby har löpt och kommer nog att börja löpa igen snart. Jag vill inte att hon blir dräktig nu i alla fall, hon går ju inte att försäkra i längre varken i Sweland eller If i alla fall. Jag ska också beställa ny p-piller till Herren och damen nu i veckan för de tar slut snart. Promon heter tabletterna och till min veterinär kan man ringa och beställa dem, sen är det bara att hämta ut dem på Apoteket mot en liten summa. Det går så bra så! Jag kommer att betställa ett stort paket, eftersom det blir billigare i längden, jag har ju tre katter och tabletterna räcker ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar