Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

lördag 21 maj 2011

Här ligger de och jäser!

Småkissarna ligger här och jäser tillsammans och mår bra, de har just busar av sig lite. Lilla Justice är så gossig och lekfull. Idag fick de en liten smakportion grillad kyckling. Justice är galen i kyckling, hon lät som en liten gris och smaskade, hon pep ordentligt när det var slut. Jag har en hel tallrik här till dem, jag vet inte om jag vågar ge dem det, hon äter ju kyckling som en piraya. Hon kanske föräter sig. Sätter jag ut lite så äter ju hon upp allt och de andra blir utan. De har fått lite Anderssons välling nu, som jag gjorde till dem. Jag skall nog sätta in lite kyckling i alla fall senare till dem, så får väl hon äta det mesta då. Hon kanske tröttnar. En del katter älskar kyckling andra älskar räkor. Katterna kan smacka med munnen när de känner vittringen av något de verkligen gillar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar