Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

lördag 14 maj 2011

Rocky

Rocky är pappa till J-kullen. Han är en fin brunmaskad birmakille som är mycket social. Han är storvuxen, nu vet jag inte hur mycket han väger, men jag tror att han väger minst 6 kilo. Han har varit på en utställning och fått ett gott omdöme.
Så småningom måste jag lämna bort Rocky på foder, för Sussie klarar inte av att ta hand om honom mer.
Jag vill att han kommer till ett ställe där han kan ha det bra och forsätta bo livet ut, så att han slipper flytta ytterligare en gång. Dessutom vill jag att han inte kastreras på två års tid, så att jag kan ta några kullar efter honom. Det skulle vara bra om den som tar honom har en utebur där han kan sitt och mysa med, eller är beredd att gå ut med honom i sele då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar