Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

tisdag 28 juni 2011

Baby

Baby kommer att paras nästa gång hon löper, vilket jag hoppas och tror blir nästa vecka. Så fort bägge kattungarna har flyttat och det inte finns några småttingar att bry sig om så kommer hon nog att vilja para sig. Fernando får inga piller längre, så han är lite frustrerad och jag måste fortsätta att ha Gucci tillsammans med lilla Juvel för sig och Fernando för sig just nu. Jag kommer troligen att para Baby år med Rocky, för då kanske jag behåller en kattunge själv från Rocky, eller sätter en kattunge på foder. Baby och Fernando brukar få kattungar med otroligt fina markeringa, därför väljer jag att ta en till kull av denna kombination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar