Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

söndag 26 juni 2011

Juvel vilar

Juvel tröttnade på att busa efter ett tag och la sig ner för att vila bredvid mig när jag satt med datorn. Hon är lite lungare, men också väldigt sällskaplig och vill vara bredvid eller med. Hon är verkligen söt. Nu ligger kattungarna och diar hos mamman. Jag skall snart gå ut och sätter då dem i sovrummet, så att de inte smiter ut i trappan allihop eller så när jag öppnar dörren. I bland står ytterdörren öppen med nu på sommaren och därför vill jag vara lite förutseende. Mormor Baby brukar ligga och lurpassa och kommer som skjuten ur en kanon ut när jag öppnar dörren i bland och har man då några matkassar med sig så har man inte en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar