Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

fredag 17 juni 2011

Paketen har kommit

Vilken utsikt, lilla Juvel sitter högst upp på min kontors stol och spanar in läget. I dag har de fått Anderssons välling igen, det går verkligen åt och de behöver det nu, så att de lägger på hullet.
Dagens händelse är att paketen från Royal Canin med mat och lite annat har kommit, Tack Royal Canin, de nya paketen är jättefina.
Jag har även lagt ut Rocky på blocket för att han skall bli fodervärds placerad. Flera har anmält sitt intresse, vi får se vart han hamnar, huvudsaken att han får det jättebra. Rocky är en fin och snäll hane, men jag har inte så mycket bilder på honom, eftersom han bor hos Sussie just nu. Jag skall ta foton och lägga in bilder på honom om de blir bra sen. Sussie vill att jag hjälper till med att klippa klorna hos hennes katter sen, för hon ser så dåligt, då skall jag även passa på att fota lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar