Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

tisdag 7 juni 2011

Tidningen Kattliv



I dag fick jag flera tidningar från Kattliv. Jag flera ex av nummer två och tre och kommer att skicka med två av varje nummer till de som köper en kattunge från mitt katteri.

Det var kul att se att nummer 2 har en artikel om birma. Jag har läst flera av artiklarna i dessa tidningar och tycker att det verkligen är en bra tidning, bl.a. läste jag en artikel om hur man kan vänja katt och hund att trivas med varandra. Det finns mycket bra information att hämta här.

Mitt katteri står med i denna tidning under Uppfödare och birma.

I morgon tror jag att stamtavlorna kommer och nästa vecka måste jag försöka att få tag på någon på Sveland för att fixa dolda fel försäkringen. De hade semester stängt på Sveland när jag försökte nå dem senast, endast öppet för akutärenden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar