Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

onsdag 13 juli 2011

Rocky



Nu har Rocky åkt för att bo på prov hos ett par som bor i Halmstad. Om allt funkar som det ska, så kommer Rocky att flytta dit för gott.

Killen är så gossig och snäll, jag hoppas att allt blir bra dit han kommer nu. Innan han åkte så badade jag och Sussie honom och klippte klorna på honom. Det gick väldigt bra att ge honom ett bad, han är så lätthanterlig med.

Jag planerar att ta några kullar efter honom, så han kommer att vara på foder i två år nu. Det är synd att jag inte kan behålla en så trevlig katt själv, men Fernando och han hade bråkat om reviret här hos mig, så det går inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar