Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

onsdag 31 augusti 2011

Baby har ont

baby har inte blivit dräktig, hon har lite inflammerat tandkött och det är helt omöjligt att snudda ens vid hennes mun. Just nu får hon antibiotika och Oral Care foder. Jag hoppas att allt är bra om några dagar och att jag kan börja borsta tänderna lite på henne nästa vecka igen. För övrigt har hon haft väldigt bra tänder fram till den sista tiden här. Så nu dröjer det ett tag innan det blir nya kattungar, till våren kanske om jag har tur.
Min vännina däremot har söta cockervalpar på gång vilken dag som helst nu. Det blir bruna chokladbitar som levereras vid två månaders ålder, dvs någon gång i slutet av Oktober. Kolla gärna in hennes sida på http://hem.bredband.net/nackrosdammens/Hem.htm

För övrigt mår mina katter bra, Gucci springer omkring och busar, är det stadiet aldrig över? Fernando latar sig som vanligt han mår som en kung här. Rocky är på foder och jag förmodar att han har det så bra som han bara kan. Han gillar nog att vara lite ensam och få stort revir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar