Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

tisdag 27 september 2011

Kattutställning 22-23 Okt. 2011 i Varberg

Om lite mindre än en månad är det en kattutställning i Varberg. Jag kommer troligen att åka dit och titta på katter, det är ju så kul. Jag kan tyvärr inte ställa ut eftersom det är helg och jag inte har bil, kommunikationern brukar inte funka då, för utställarna skall vara där tidigt för veterinärinspektion, så jag hinner inte i tid.
Enligt de uppgifter jag har så kommer utställningen att vara på Lassebacka arena, som ligger på Birger Svenssons väg 16 i Varberg. Vanligen brukar kattutställningar vara mellan klockan 10.00-18.00, så jag förutsätter att denna utställning pågår någon gång mellan dessa tider. Jag är inte helt säker på tid och plats, så om ni vill gå, dubbelkolla för säkerhets skull. Till Varberg kan man åka med tåg eller buss, fast tåget är nog enklast. För information om buss och tågtider kolla http://www.hallandstrafiken.se/. Lassebacka arena ligger ganska nära Centralstationen i Varberg, några hundra meter norrut från stationen. Västra Vallgatan övergår i Birger Svenssons väg. Det lättaste är nog att gå till fots, men det går en buss med, buss 2.
Vanligen brukar det kosta ett par tjugor att gå på en utställning som besökare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar