Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

onsdag 27 juni 2012

K-kullen

Här ligger Gucci i sitt bo och diar sina små kissar. Jag tror det är Kassandra man ser bäst i bild, Kitos ligger under tassen.
Jag ville inte störa dem i morse innan jag gick iväg, de behöver få dia lite i lugn och ro. I går vägde jag dem och de går upp fint i vikt. De är varma och gossig och lipar som riktiga små bebisar ibland om de vill att mamma skall komma till boet, då springer hon dit och tar hand om dem. Annars är Gucci uppe och äter eller hittar på annat som vanligt. Hon tar bra hand om sina små kissar för övrigt, jag har inte behövt stödmata dem ännu och tror vid det här laget att jag inte heller kommer att behöva göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar