Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

måndag 20 augusti 2012

Kassandra


I dag tog det mig över en timme innan jag fick någon kattunge på bild. Kattungarna sprang runt, runt och de lät som en hel arme när de rundade sänghörnet. Slutligen fick jag några bilder, men det är inte lätt, jag kan inte photoshopa bilderna på denna dator. Det gäller att se till att man inte får med en egen tå eller en tumme eller något annat trist, för det går inte att fixa bort sen, bilderna måste vara perfekta i kameran helt enkelt.
  På denna bild är lilla Kassandra. Jag är rätt övertygade om att de är blåmaskade nu. De som blir lilamaskade är mycket ljus i början och har liksom en lite rosa ton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar