Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

onsdag 12 september 2012

Stamtavlorna har kommit

Lilla mamma Gucci har somnat efter en hel del lek med kattungarna i vardagsrummets stora klätterställning. Småkissarna somnade också efter att ha diat ur mjölkbaren en stund.
Stamtavlorna kom i dag och även ett rejält rabatterat medlemserbjudande i SNRF:s kattklubb till kattungeköparna.
I kväll skall jag se om jag får igång min skruttiga dator och kan skanna in stamtavlorna så att jag kan lägga ut dem. Jag brukar även skicka en kopia till Pawpeds avelsdatabas som kan användas av köparna om de vill para sin katt, för att göra en testparning och se inavlesgraden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar