Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

tisdag 30 oktober 2012

Lilla Kassandra

Hon blir större, men hon är fortfarande knubbig och busig och ser ut som en stor kattunge nu. Här är en bild från i dag. överst och en bild från förra veckan nederst. Lilla tjejen är pigg och glad, hon vill gärna vara med och busa. När hon busat klart vill hon till mamma, men mamma vill inte alltid umgås. Gucci är i behov av vila nu, hon får en ny kulll nästa vecka och det blir nog hennes sista kull. L- kullen blir sist i mitt katteri om allt går enligt mina planer. När man har katter eller andra djur så är det nog så att man inte alltid kan planera. Det ena ger det andra liksom, men vi får se. Jag skall gå en kurs, sen kommer jag att söka jobb och börja jobba, då finns det inte tid att föda upp fler kattungar tycker jag. Man vill ju vara hemma och ta hand om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar