Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

måndag 8 oktober 2012

Rocky

Rocky som är pappa till K-kullen är fortfarande kvar här. Kanske skall han iväg på ett dambesök igen, parningen tog sig inte som den skulle förra gången. Sen kanske jag lägger ut han till försäljning, det funkar inte att ha två hanar i samma katter. Rocky är jättefin och har kostat 8000 kronor i inköp. Han är utställd en gång som liten och fick då restultatet lovande. Jag väntar fortfarande på att få tillbaka hans papper från tidigare fodervärd, som har de nedpackade någonstans i sina flyttlådor. Rocky har ett pass, men jag vet inte hur läget är för det nu, jag måste kolla upp det när jag får papper tillbaka. Rocky är endast använd sparsamt i avel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar