Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

måndag 12 november 2012

Foderbilen

Nu har jag beställt foder till kattungarna och kattsand från foderbilen på http://animail.se/.
Jag tycke att det är jättebra, för jag har inte själv bil och snart blir det både kallt och halt ute. Beställer man för över 500 kronor så får man fri frakt och eftersom jag flera katter så går det åt, men man kan nog beställa en tio kilos säck foder till en katt med och sand. Kattfoder håller i mer än ett år och förpackar man det bra så håller det sig frächt länge. Jag har fått gamla godis burkar i plast som de säljer lösgodis i. Godisburkarna är diskade och har lock, de är jättebra att förvara foder i. Jag har också en del plastburkar jag har fått på köpet av Royal Canin, som är jättebra de med.
   Foderbilen har ett stort utbud av produkter både för hund och katt. Att ha ett djur, utan att ha bil blir här väldigt lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar