Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

torsdag 6 december 2012

Dagens bilder


Överst är lilla Lacoste och bildern under är på Laser. De är så fina. Markeringarna kan jag dock inte se ännu.
De kommer fram och vill ha uppmärksamhet av en om de är vakna. De piper och springer runt och har börjat leka med de leksaker som finns.
För några dagar sen såg jag för första gången en av dem sitta på lådan, så jag hoppas att de gör sina behov där. Jag har i alla fall inte sett någon korv i deras bo och det är rent på golvet så jag tror det. Eftersom jag köpte fel kattsand, jag råkade ta " Toalett" som är ett pellets gjort på returpapper tror jag så är det inte lätt att se. Den typen av kattsand är väldigt miljövänlig, men den absorberar inte lukt bra, tyvärr. Som tur är använder bara honan och kattungarna den, så det doftar inte förfärligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar