Welcome to Flankeus Sacred Birman

I have a small cattery with Sacred Birman cats. Occasionally there are kittens. Here you can see and read about my cat in Swedish.

söndag 23 december 2012

Lilla Lacoste är tingad

Här ligger lilla Lacoste hos mamma och gossar, men när jag kommer in i rummet med en kamera blir hon för nyfiken och kliver upp. Hon är verkligen söt och social. Trodde jag hade tvättstugan i dag, men det är i morgon förmiddag, snopet och jag som tog av örngotten och lakanen i går. Ja lite kletigt blir det då, när de diar och äter. Var nere och köpte kattsand, men vilken röta, det finns bara konsums röda kattsand kvar och den färgar och klibbar fast i trampdynorna. Det får väl vara så några dagar i såna fall, jag har ju en mopp att moppa golvet med och det bör ändå göras ofta nu. " Toalätt" kattsand som är gjort på returpapper tycker katterna inte är riktig kattsand så de ratar den. Jag gillar inte heller " Toalett " för det luktar verkligen toalett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar